Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in RegisterRegister


Share | 
 

 magyar better then themista? so where the recs at?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Vaga



ID ID : 712824
Posts : 536
Points : 536
Reputation : -51
Join date : 2010-03-31
Age : 27
Location : pittsburgh, PA

PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Tue Nov 02, 2010 6:34 am

nope you just suck at math
Back to top Go down
View user profile
death



ID ID : 1451210
Posts : 944
Points : 1201
Reputation : 15
Join date : 2010-02-10

PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Tue Nov 02, 2010 6:37 am

Vaga wrote:
nope you just suck at math

lol sorry if i made u feel dumb and speechless silent
Back to top Go down
View user profile
Vaga



ID ID : 712824
Posts : 536
Points : 536
Reputation : -51
Join date : 2010-03-31
Age : 27
Location : pittsburgh, PA

PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Tue Nov 02, 2010 6:57 am

nope u just try to cover ur idiocrasy with complete bs you're wrong learn to count... better luck next time noob
Back to top Go down
View user profile
death



ID ID : 1451210
Posts : 944
Points : 1201
Reputation : 15
Join date : 2010-02-10

PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Tue Nov 02, 2010 7:14 am

Vaga wrote:
nope u just try to cover ur idiocrasy with complete bs you're wrong learn to count... better luck next time noob


Laughing
Back to top Go down
View user profile
{PK}Mirez



Posts : 1074
Points : 1107
Reputation : -1
Join date : 2010-01-03
Age : 25
Location : Netherlands

PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Tue Nov 02, 2010 1:54 pm

Vaga wrote:
Themista wrote:
im sure he meant im close to there but i need a lot of practise and work on my mech and theory starcraft is a lot dif game and i need to forget about aom if i wann move on there.

haha nah evil just cant do basic math 2070 isnt close to 2300 i hope you make it to wcg man work hard i wanna c u pwn some korean ass lawl
rates depend a lot on the amount of players playing the game. In starcraft 2 a rate of 2000+ won't even put you in the top 1000 while in age of mythology 1801+ will put you in the top 20

_________________
Back to top Go down
View user profile
Vaga



ID ID : 712824
Posts : 536
Points : 536
Reputation : -51
Join date : 2010-03-31
Age : 27
Location : pittsburgh, PA

PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Tue Nov 02, 2010 3:31 pm

Mirez wrote:
Vaga wrote:
Themista wrote:
im sure he meant im close to there but i need a lot of practise and work on my mech and theory starcraft is a lot dif game and i need to forget about aom if i wann move on there.

haha nah evil just cant do basic math 2070 isnt close to 2300 i hope you make it to wcg man work hard i wanna c u pwn some korean ass lawl
rates depend a lot on the amount of players playing the game. In starcraft 2 a rate of 2000+ won't even put you in the top 1000 while in age of mythology 1801+ will put you in the top 20

+1
attention ladies and gentelmen evil has just got pwnd
Back to top Go down
View user profile
Themista



Posts : 254
Points : 275
Reputation : 1
Join date : 2010-01-02

PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Tue Nov 02, 2010 8:40 pm

im top 220 in eu top 600 world.
Back to top Go down
View user profile
{PK}Mirez



Posts : 1074
Points : 1107
Reputation : -1
Join date : 2010-01-03
Age : 25
Location : Netherlands

PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Tue Nov 02, 2010 8:45 pm

top 600 world mmm? thats pretty impressive, I thought all europeans/americans were gunna get obliterated by korean fast clickers

_________________
Back to top Go down
View user profile
Themista



Posts : 254
Points : 275
Reputation : 1
Join date : 2010-01-02

PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Tue Nov 02, 2010 9:16 pm

fast clicks dont count on sc2 Razz only sc1 sc2 needs average of 120-150 apm to be pro just u have to use them all.
Back to top Go down
View user profile
death



ID ID : 1451210
Posts : 944
Points : 1201
Reputation : 15
Join date : 2010-02-10

PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Tue Nov 02, 2010 9:57 pm

Mirez wrote:
Vaga wrote:
Themista wrote:
im sure he meant im close to there but i need a lot of practise and work on my mech and theory starcraft is a lot dif game and i need to forget about aom if i wann move on there.

haha nah evil just cant do basic math 2070 isnt close to 2300 i hope you make it to wcg man work hard i wanna c u pwn some korean ass lawl
rates depend a lot on the amount of players playing the game. In starcraft 2 a rate of 2000+ won't even put you in the top 1000 while in age of mythology 1801+ will put you in the top 20

oh i thought they were similar since you ply both on eso :/

thx Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Andrw_13



ID ID : 2552530
Posts : 517
Points : 564
Reputation : 2
Join date : 2010-09-11
Age : 23
Location : HOme

PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Tue Nov 02, 2010 11:03 pm

Dude Themi hmm do u have that program to messure APM? really 600 its fckin impressive.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: magyar better then themista? so where the recs at?   Today at 9:55 am

Back to top Go down
 
magyar better then themista? so where the recs at?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» MarcoNecroX HC Livestream (with recs)
» We could have ventirlo server.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AOM on Gameranger :: Age of Mythology :: Recorded games-
Jump to:  
Create a forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum